Cecilia
•
Uusi tuttavuus
Tykkäykset: 1
|
Julkaissut Cecilia Feb 3, 2021 21:46:22 GMT
Cecilian muistelmia ja elämää tallin ulkopuolella"Mitäpä sitä turhaa hötkyilemää kahella vasemmalla jalalla"
|
|
Cecilia
•
Uusi tuttavuus
Tykkäykset: 1
|
Julkaissut Cecilia Mar 1, 2021 19:05:30 GMT
20.02
Olemme löhähtäneet olkkarin vuodesohvalle katsomaan Godzillaa Netflixistä, meidän yhteinen "harrastus" olikin 1990-luvulla tehtyjen leffojen katsominen, vaikka välillä katsoimme muutakin. Samulla on ollut rankka junamatka viime yönä olematta nukkumatta melkein yhtään. Hänen ottaessaan aamupäivästä torkut Kössin kanssa, kävin juoksuttamassa Neidon kentällä. Tammalla ei hirveästi virtaa ollut, sillä eilen kävimme maneesissa kunnon hikitreeneissä. Olin löytänyt läheltä valmentajan, mutta hänen tyylinsä ei kyllä meidän pömppähömppäilyyn sopinut joten uudestaan ei tarvinnut kyseistä ihmistä meille pyytää. Samun ja minun välissä on tarjottimella eri dippailtavia sekä tietenkin dippiä ja limsaa. Poikani puhelin pärisee vähän väliä. "Tyttöystäväkö siellä kaipailee pikkusta?" kysyn humoristisesti, sillä Samu vilkaisee joka kerralla puhelintaan kun tämä pärähtää mutta laskee sen takaisin alas katseen kiinnityessä televisioon. "Eii ku meidä porukkaryhmäs vaa suunnittelevat mitä tekevät ens viikon", teini vastaa. En ole varma haluaisiko hän todellisuudessa mielummin olla kotona kuin täällä. "Mut ei mua kyl kiinnostakaa ku ne haluu aina vaa ryypätä tai kiusata tyttöi", Samu tokaisee olkiaan kohauttaen katsomatta minuun. Kössi makoilee Samun kyljessä kiinni ikionnellisen näköisenä, poika on koiran lempi-ihminen. Samu saisikin hoitaa pötkylän koko viikon, sillä minun seurani ei millään kelvannut.
|
|